Tágra zárt szemek

 


Az egyik a címben megjelölt tematikájú buli után viccelődtünk Damonnel, hogy annyi mindent kipróbáltunk már és Damonnek olyan nagy jártassága van a mindenféle játékvezetésben, hogy akár mi is le tudnánk vezetni egy Tágra zárt szemek tematikájú estét. Ha valaki látta a filmet, akkor abból konkrétan a maszkos jelenetre gondolok. Mert hogy a Klubban van egy úgynevezett Urak és kurvák nevű est, ahol az urak öltönyben és maszkban jelennek meg, a kurvák pedig mindenféle kihívásban vesznek részt, az este csúcspontján pedig kiárusíthatják egy fantáziájukat. Természetesen ezek mind opcionálisak, a fenti megnevezések pedig nem feltétlen takarják a biológiai nemet, csupán a szerepkörre utalnak, amit erre a bulira felvesznek. Tehát ha azt írom, urak, ők az öltönyös, maszkos résztvevők, akik licitálnak a kurvákra, de közöttük lehet például teljes öltönybe öltözött és igényes műszakállat rajzoló hölgy is. Kurvák alatt pedig azokat értjük, akik itt kihívó ruhában vannak, az este folyamán teljesítik a kihívásokat és a végén kiárusíthatják egy fantáziájukat, de közöttük is akadhat olyan, akinek pénisze van.

Ez egy vezetett buli, vannak különböző kihívások a kurvák részére, ezek kis szexi játékok. A végén pedig az urak a hely által adott tokenből licitálhatnak a kurvákra, akik úgy döntenek, hogy kiárusítanak egy fantáziát. Erre van egy külön lap, ami sokat változott (szerintem Damon verziója volt eddig a legjobb), most már csak a fantázia jellegét (szexuális, nem szexuális, fetish, bdsm, kötözés) kell megadni, illetve hogy hány főt vársz maximum a fantáziádhoz.  És fontos, hogy semmi sem kötelező, minden opcionális!

Lebeszéltük a szervezőkkel, hogy szívesen levezetnénk a következőt. Damon körülbelül 9 játékot tervezett meg, ami lefedi az idei összes elkövetkező Urak és kurvák bulit. Erre végül is hármat válogattunk össze.

Még nyitás előtt megérkeztünk, ugyanis Damon kapott még egy felkérést, az egyik orgazmus interjút kellett megcsinálnia angolul. Ennek az a lényege, hogy a hölgy valamilyen eszközzel kényezteti magát, miközben az interjúztató kérdésekkel tereli el a figyelmét az élvezetről. Damon nagyon jó kérdéseket tett fel, de sajnos a language barrier miatt nem tudtak olyan mélyen belemenni témákba, mint az előzőkön.

Én az este folyamán Damon kis segédje voltam, megválaszoltam a felmerülő kérdéseket és az volt a feladatom, hogy a kurvákat segítsem abban, hogy kitöltsék a fantázia lapjukat, miközben Damon a kihívásokat vezényelte le. 

Mikor már viszonylag nagyobb volt a létszám, Damon ismertette a szabályokat és az este menetét a résztvevőkkel, majd kezdődhetett az első játék ami a szokásos fenekelős kör volt. Az urak sorba álltak egymással szembe, közéjük pedig leterítettünk pár matracot. Ezen másztak végig négykézláb a kurvák, miközben minden úrtól kaptak egy-egy ütést a fenekükre. Itt most három kör volt, egy ötös, majd egy tízes erősségű ütés, valamint egy simogatós kör. Tapasztalatom szerint három kör bőven elég ebből. Volt olyan buli, ahol ez a játék vagy fél óráig ment, egy idő után már nem tudnak nagyobbat ütni az urak és unalmas is lesz. Én is beszálltam, ezúttal az urak tényleg tartották a kért szinteket és nem volt melléütés sem. Néha előfordulnak bénább egyedek, az azért tud rontani az élményen. Így most csak élveztem, ahogy négykézláb mászok az urak között, akik sorban fenekelnek/simogatnak.

A második játék pedig egy kinky felelsz vagy mersz volt. Ezeket is Damon találta ki, a felelsz lapokon olyasmik voltak, mint hogy mi a legextrémebb fantáziád, volt-e már HFO-d. A mersz kártyákon pedig természetesen mindenféle szexi feladat volt. Adj öltáncot egy számodra szimpatikus embernek, smárolj valakivel a ketrecben, mutasd be egy hengeres tárgyon hogyan kényeztetnél egy férfit. Volt egy kis cserebere a kártyák között, de mindenki megtalálta a neki megfelelőt. Végül szinte az összes lány beszállt ebbe, sőt, még közben is érkeztek új jelentkezők. Damon sorban olvasta fel a feladatokat vagy kérdéseket és közben kommentálta az eseményeket. A hangulat gyorsan emelkedett, mindenkit érdekelt milyen feladatokat kaptak a kurvák. Én azt kaptam, hogy térdeljek le egy számomra szimpatikus személy elé. Damon felolvasta a feladatom, én pedig szépen lassan sétáltam végig a termen. Időnként megálltam valaki előtt, hosszan a szemébe néztem, kicsit teaseltem, majd mentem tovább. Sokan kacsintgattak rám, hívogattak, hogy válasszam őket. Mikor körbeértem, megálltam Damon előtt, természetesen eszembe se jutott, hogy másnak térdeljek le. Mivel sokan tudják, hogy együtt vagyunk, hangos "awww" és taps kísérte a kis bemutatót.

Ez volt a legnépszerűbb feladat, nagyon élvezték az urak és a kurvák is. Minden versenyző teljes odaadással és beleéléssel csinálta a feladatokat. Sőt, szinte kivétel nélkül mindenki mert. Több feladatot kell majd legközelebb összerakni.

A következő játék pedig egy sétálós kihívás volt. Itt is több kör volt, először csak csábítóan körbe kellett sétálni a teremben. Majd Damon adott egy könyvet a kurváknak, amit a fejünkön kellett tartani séta közben. A poén kedvéért ez a könyv az Alkonyat volt. A Szürke nincs meg itthon és nem is vagyok hajlandó megvenni. Ezek után Damon felszólította az urakat, hogy random helyezkedjenek el a teremben, mi kurvák pedig egy általunk választott útvonalon menjünk végig, még mindig az Alkonyattal a fejünkön. Azonban itt már az urak is kaptak feladatot, mindenkinél volt egy pohár, a kurváknak pedig egy a kezükben tartott tálcára kellett összegyűjteni ezeket a poharakat. És természetesen nem leejteni, amíg végigmennek a termen. Akkor sem, ha közben folyamatosan a fenekedre csapnak, kibillentve az egyensúlyodból... De az utolsó kör volt a legjobb. Itt már be is volt kötve a szemünk! Az Alkonyatot letettük, sokat szerepelt ma már. Az uraknak kellett minket irányba állítani, miközben pakolták a tálcánkra a poharakat. Cselesek voltak, nem könnyítették meg a dolgunkat. Volt, aki a szélére rakta a poharát, itt már borultak is a tálcák. Én azt hittem ijesztő lesz, hogy nem látok semmit, de te jó ég, csak fokozta az élvezetet. Az urak kedvesen csapkodták a fenekem a kurvák pedig a háttérből szurkoltak és bíztattak, hogy már mindjárt visszaérek.

Kis szünet következett a szokásos shibari bemutatóval. nekünk pedig addig volt még időnk körbemenni a termen és segíteni a kurváknak a fantázia lapjukkal. Rengeteg emberrel beszélgettem, flörtöltem a csajokkal, hogy jöjjenek és árusítsák ki egy fantáziájukat. Imádtam a pörgést, imádtam bókolni a lányoknak. Leginkább az tartotta őket vissza, hogy féltek, valaki olyan veszi meg őket, aki nekik nem szimpatikus. Megnyugtattam mindenkit, hogy az urak csak a tárgyalás jogát veszik meg. Éppen ezért nem kötelező feltüntetni a konkrét fantáziát sem.

Maga az árverés úgy néz ki, hogy begyűjtjük a kitöltött fantázia lapokat, az urak pedig fejenként kapnak 5 tokent. Ez nem sok, de azt javasoljuk, az urak álljanak össze és vegyenek meg egy számukra szimpatikus kurvát többen, ugyanis a legtöbben több résztvevőt is vártak a fantáziájukhoz. A kurvák pedig felállnak az urak előtt és akinek a fantázia lapját felolvassák, az kiáll, hogy jobban szemügyre tudják venni az urak. Nekem ez már a második alkalom volt, hogy kitöltöttem ezt a lapot. Első alkalommal egy kedves külföldi dom vett meg, aki tökéletes volt számunkra, mert Damon tudta egy kicsit tanítgatni. Volt egy kis korbácsolás, kötözés.

Végül is körülbelül 12 lány jelentkezett az árverésre, ami rekord szám. Egyébként is egyre több lány jelenik meg ezekben a bulikban, a közhiedelemmel ellentétben a lányok igenis perverzek és bevállalósak, itt is fele-fele arányban voltak jelen férfiak és nők.

Elkezdődött az árverés, Damon egyesével olvasta fel a fantázia lapokat és vezette a licitet. Én valahol a közepe felé voltam. A fantáziám ezúttal is BDSM és kötözés volt. Azonban még mindig nem mertem ezt egyedül csinálni, ezért leírtam, hogy van egy fix résztvevő a fantáziámban Damon személyében. Amint ezt felolvasta, a teremben síri csend lett. Már azt hittem, engem nem vesz meg senki, de akkor megindultak a licitek. Az estéhez képest olyan közepes árért mentem el. De nem tagadom, először nagyon csalódott voltam. Egész este pörögtem, flörtöltem, beszélgettem és nem licitálják egymást túl az urak értem? Be kellett látnom, hogy Damon ijesztő, a férfiak pedig nem akarnak versenyhelyzetet.

Viszont aki megvett, annál jobbat nem is kívánhattam volna. Ő már egy tapasztalt dom volt, a stílusa Damonéra hasonlított. Utóbbi végül csak messziről nézte a jelenetet, annyira komfortos volt nekem ez az úr. Még ment a többi árverés, mi addig megbeszéltük, mik a határaim, mit szeretnék én, mit szeretne a vevőm. Hozott pórázt, rám tette és végig sétáltatott a termen kezdésként. Néha rám parancsolt, hogy lassabban, vagy közelebb húzott magához. Mikor visszaértünk a játszós szobába, addigra lement az árverés, Damon is megpihenhetett, több feladata nem volt az estére, és elkezdődött a többi fantázia megvalósítása is. Nálunk a következő játék egy fenekelés volt. Felfeküdtem a padra és először Damon korbácsát használta a vevőm. Kedves és figyelmes volt, többször megkérdezte, hogy érzem magam, rendben vagyok-e, de közben határozott is volt, ha utasítást adott, azt parancsolóan tette. Végül kipróbálta rajtam a saját eszközét is, egy úgynevezett orgazmus korbácsot. Erre kíváncsi voltam, mit is takar pontosan. Egy sok-és vastagszálas, nehéz eszköz volt. Amikor használta, nem csípett, inkább ütött a súlyából adódóan. Én akkor ott nem éreztem, hogy bármiféle orgazmus élményt adna, de egy későbbi buli alkalmával ez is megváltozott.

a Klubéhoz hasonló játszós szoba

A szoba egyébként teljesen tele lett, mellettünk párhuzamosan más fantáziák is épp a megvalósítás fázisában voltak. Ültek a terpesztős székben, egy barátnőm pedig mellettünk az ágyon éppen két srácot kötözött egymáshoz és az arcukra ült. Akik pedig épp nem játszottak, azok a jeleneteket figyelték árgus szemekkel.

A végén leültünk a vevőmmel és beszélgettünk picit. Laza kis aftercare volt. Mesélt egy picit magáról én pedig megerősítettem, hogy nagyon ügyes volt és egy élmény volt vele játszani. Azt mondta, ő többször volt már ezeken a bulikon, engem is látott már, de sosem vett részt árverésen, mert nem szereti a versenyhelyzeteket. Viszont a sétálós játéknál annyira megtetszett neki a fenekem, hogy muszáj volt licitálnia. Ez nagyon tetszett. Utána még más buliban is összefutottunk, ahol besegítettünk neki, de arról picit később.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Korbács workshop Klubban

A kezdők bulija - díjlovas pálca és egyköteles bemutató