A kezdők bulija - díjlovas pálca és egyköteles bemutató


Időről időre a Klub csinál kezdőknek szóló bulikat. Ez abban különbözik a többitől, hogy először is nincs tematikája, más részről lazább a dresscode. Szeretünk ezekre is lenézni Damonnel, hátha találkozunk izgalmas új arcokkal és hogy segíthessünk annak, aki igényli. És persze, hogy emeljük a buli színvonalát, különösen a szettjeinkkel, ami egy kezdő bulin nagyon fontos.

Most is az eleje felé leértünk, ekkor még egy munch ment a helyszínen. Kis körben ültek az emberek, egész sokan voltak, olyan 30 ember biztosan hallgatta az eszmecserét. Változatos témákról volt szó, például hogy hogyan lehet ezzel kapcsolatban comig out-olni barátoknak, családnak. Rengeteg pozitív példa hangzott el, én sajnos a saját életemből azonban csak keveset tudok hozni. Leginkább azok voltak elfogadók, akiket egyébként is érdekel a dolog.

A beszélgetésből még két érdekes sztorit emelnék ki, két példát arra, miért fontos a safeword és hogy ismerjük a saját határainkat. Az egyik dom mesélte, hogy játszott egy sub lánnyal és a kikérdezésnél a lány közölte, ő nem szereti a safewordot és nincsenek határai. Na, egy okos dom erre természetesen úgy reagál, hogy fokozott óvatossággal játszik és sokkal lightosabb elemeket visz bele. A játék végén a lány megszólal: "nem is volt olyan rossz ez a vanilla szex". A másik sztoriban pedig egy domina mesélte el, hogy CBT-zett (cock and ball torture) egy sub sráccal. Ment a jelenet, a srác viszont egyre hangosabban mondta, hogy ne, de a safeword nem hangzott el. Így a domina folytatta, gondolván, hogy ez csak a játék része. Viszont odaszóltak neki, hogy biztos minden rendben van? "Persze, hiszen nem mondta ki a safewordöt" válaszolta a domina, és ebben a pillanatban el is hangzott a hangos "STOP" szó. A srác a nagy hévben elfelejtette mi is a safeword. Ezért érdemes mindig csekkolni a játék közben is a subot, mert előfőrdulhat, hogy a subspace-ben egyszerűen elfelejti a safewordöt.

A beszélgetés után visszarendeztük a bútorzatot, immáron kis csoportokban folytak a beszélgetések. Beindult a zene, mi Damonnel találkoztunk egy régi swingeres ismerősünkkel, vele csevegtünk. Együtt elnéztünk a játszós szoba felé, és meglepődve tapasztaltam, hogy egészen tele van, sok akció ment már. Ez nekem egy kezdő bulin szokatlan volt, de aztán láttam, hogy a munchot vezető lányok játszanak éppen pár lelkes jelentkezővel. Nem meglepő, hogy a kezdők kedvet kaptak a játékra a BDSM-ben ennyire jártas dominákkal. Én is izgalomba jöttem, körbenéztünk, melyik bútor szabad. A fal mellett az andráskereszt üresen állt, mintha csak rám várna.


Damon ki is kötötte a bútorhoz kezeimet úgy, hogy arccal a fal felé néztem. A csuklópántok a szerkezethez jártak és nem női csuklóra lettek tervezve, mert a legszorosabb állásban is simán ki tudtam volna húzni a kezeimet. De Damon gyorsan rám parancsolt, hogy meg ne próbáljam. "Nem számít, hogy nem elég szoros, mert amíg nem mondom, úgysem jössz ki, igaz?". Hevesen bólogattam. Mellettünk a falon kínzó eszközök sorakoztak, amiket a Klub kapott a szülinapjára. A legtöbb nekünk is megvolt otthon, kivéve egyet, egy csinos kis díjlovas pálcát. A képen látszódik, hogy is néz ki egy ilyen, különösen a vége az érdekes, ami csak egy madzag. A kezeivel bemelegítette a popsim, először csak finoman, majd egyre erősebbeket ütött. Vonaglottam a kezei alatt, közben odahajolt, kérdezte rendben vagyok-e. Bólintottam leakasztotta a díjlovas pálcát. Azt mondta először csak bemelegít vele, megnézzük milyen érzés. A pálca részével ütött párat a popsimra, a madzagos vége akkor még nem ért hozzám. Csípett ahogy hozzám ért, nem kis fájdalmat okozva. Kaptam még párat, a végén már hangosan kiáltottam és felhúztam a lábaim fájdalmamban (még szerencse hogy azok nem lettek a kereszthez kötve). Damon odajött, simogatott, kérdezte milyen érzés volt. Mondtam, hogy csíp, nagyon. A fülembe suttogta, hogy most mindkét oldalra négyet-négyet fogok kapni, egyre erősödni fog. Bólintottam, ő visszalépett és elkezdte. A végére már ziháltam a fájdalomtól, a fenekemen vörös csíkok éktelenkedtek. 

Hozzám lépett és mondta, hogy most a madzagos végét is szeretné kipróbálni a pálcával együtt. Úgy ütött a fenekemre, hogy a pálca része a popsimat érte, a madzagos része viszont átcsapott oldalra. Így egyszerre csípett, a vége pedig mint egy tűszúrás, olyan volt. Ebből kaptam még párat, élvezetes volt a két különböző fájdalom. Ismét odalépett hozzám és mondta, hogy most csak a madzagos részét fogja használni. Gyorsan lengette a pálcát, de csak a madzag ért a fenekemhez. Mint ezer tűszúrás, olyan érzés volt. Ebből kaptam még tizet, a végén már nagyon mocorogtam a fájdalomtól. Ekkor sajnos a fenekem már nagyon égett, így áttértünk a belső combomra. Ott is kaptam tizet a madzagos végével. Engedelmesen terpesztettem, de a végére már nagyon nehéz volt úgy maradnom. Zihálva vettem a levegőt, mintha maratont futottam volna. Damon odajött, simogatott, megdícsért, hogy ügyes voltam. Melegem is lett, picit muszáj volt lehűlnöm. Damon kioldott (miután megszidott, hogy attól még, hogy ki tudom húzni a kezeim a pántból, még ő fog engem kikapcsolni).

Felfektetett mellettünk a masszázs ágyra, beszélgettünk picit. Néha sajnálom, hogy nem magasabb egy picivel a fájdalom küszöböm. A lelki fájdalmat, amit a kínzás okoz, nagyon élvezem, de mivel a fizikai fájdalmat nem bírom annyira, így ezek a sessionök sosem olyan hosszúak, mint amennyire szeretném.

Miközben beszélgettünk én picit mocorogtam, nem volt még kényelmes ülni, éreztem a pálca nyomait. Damonnek támadt egy jó ötlete, felfektetett az ágyra, hassal lefelé, és elkezdte a fenekemet csókolgatni. Finom puszikat nyomott rá, majd a szájába vett egy jégkockát. Ezt mozgatta a popsimon, ami egyszerre volt kellemesen hűsítő és egy picit fájdalmas, ahol a pálca megcsípett. Éreztem, ahogy a hideg víz lefolyik, egyenesen a combjaim közé. Túl hideg volt a puncimnak, felszisszentem, Damon a hátam mögött kuncogott. (Tök nem realisztikus az Alkonyatban, hogy Bella élvezi az ice pp-t). Mikor már kellően lehűlt a fenekem, feltöröltük a vizet az ágyról. Közben mások is odajöttek beszélgetni és megdícsérni minket, hogy milyen szexin játszottunk.

A swingeres ismerősünk közben megkérdezett, hogy kötözhet-e egy picit, mert szeretne gyakorolni. Miután természetesen megkérdeztem Damont, szabad-e (lévén, hogy az ő tulajdona vagyok), arrébb mentünk az ágyra, ahol kötött rám egy mellhámot, ami egész ügyesen sikerült, majd egy futomomoval kísérletezett. Ez picit lassabban ment, de én nem bántam, nagyon szeretem, ha kötözést gyakorolnak rajtam. Volt időm picit körbenézni és ekkor vettem észre, hogy az egyik ismerősünk odajött a subjával a fenekelő padhoz. Elővette a farkát, a lányt pedig feltérdeltette a padra. "Imádkozz a farkamért" hangzott az utasítás, a kis sub pedig engedelmesen tette össze a két tenyerét dom farka előtt. Ügyes volt, mert a szájába vehette. Ez a jelenet nagyon tetszett, mert én is szeretem azt a részt, amikor könyörögnöm kell szopás előtt Damon farkáért.

Miután kiélveztem a gyakorlást, Damon is megjelent az ágynál, kezében egy másik kötéllel. Korábban már gyakoroltunk olyat, hogy egy darab kötéllel különböző formációkat köt rám, amikben más és más pozíciókban vagyok. Ezt gyakoroltuk most is. Kötötte a mellem köré, majd át a sípcsontomon, magzatpózba kényszerítve és közben magához húzva. Aztán oldalra fektetett, párszor elfenekelt, majd térdre kényszerített, a kötelet pedig áthúzta a combjaim között. A kötelet akkora lendülettel húzta, hogy a vége egyenesen egy ártatlan pohárnak csapódott, ami a tartalmával együtt hangosan csattant a földön. Ilyen az, ha az ember nagyon benne van a jelenetben. A kötelet húzogatta, amitől az bevágott  a puncimba. Ha óvatosabb volt, akkor pont jól nyomta a csiklóm, de ha erőteljesebbet rántott rajta, azzal fájdalmat okozott. Ezzel kínzott egy ideig, közben még elfenekelt párszor. Majd a hajamnál fogva hátra húzott, a kötél ekkor csak a melleim körül volt és most a bőrömmel játszott picit. Simogatott, karmolta a combom, meg is maradt a nyoma. Ez után levette a kötelet és a nyakam köré tekerte, azzal fojtogatott. A jobb kezemet a combjára rakta és utasított, hogy ha túl sok, akkor markoljam meg. Így fojtogatott két-háromszor. Nagyon jó érzés volt a kiszolgáltatottság, és ahogy erősen szorítja a nyakam a kötelekkel. Majd hanyatt fektetett, a lábaim kinyújtotta, összekötötte, a kezeim a fejem fölé rakta és a csuklóim is egymáshoz csomózta. Teljesen kinyúltam, így csókolgatott. A végén eloldozott és csak feküdtünk egymás karjaiban, amíg kifújtuk magunkat. Ekkor vettem észre, hogy egészen nagy nézőközönségünk van. Hamarosan fel is keltünk, mert láttuk, hogy más is szeretné használatba venni az ágyat.

Felszabadítottuk az ágyat és kimentünk inni. Megtelt a helyiség, aki éppen nem a játszós szobában volt, az táncolt. Most már volt lehetőségem jobban szemügyre venni a résztvevőket. Az, hogy látszódott, hogy ez egy kezdőknek szánt party, enyhe kifejezés. A szettek között a molyrágta lyukas pólón át egészen a busójárásról szökött szörnyig minden megtalálható volt, de nem igazán a jó értelemben. Őszintén szólva egészen túlöltözöttnek éreztük magunkat Damonnel. Alapvetően viszont nem volt baj az újakkal, azt leszámítva, hogy nyugdíjasnak éreztem magam, mert úgy tűnik valakik az osztálykirándulás helyszínéül a Klubot választották. Egyetlen tagon döbbentem le nagyon, a fent említett lyukas pólós egyeden. Neki minden bulin ennyi a szettje: egy lyukas póló lyukas alsóval. Valószínű ezeket a necc pólókat szerette volna DIY megcsinálni, csak hogy a lyukak olyan 10-szer akkorák lettek, mint kellett volna, így inkább csak olyan hatást keltett, mint aki nem tudja kordában tartani a ruhamoly szaporulatot a szekrényében. Ez hihető is volt, tekintve, hogy a kotonokat rendre lopkodta a játszós szobából, pedig nem úgy festett, mint aki hamarosan (vagy úgy valaha) szexelni fog.

Damonnel vidáman csevegtünk egy-egy hotdogot rágcsálva, miközben a társaságot nézegettük. Ő a vacsi után kiment egy cigire, én pedig úgy döntöttem táncolok egy picit, mert a DJ elkezdte játszani a slágereket. Jó volt a hangulat, megdícsértem a domot, aki imádkoztatta a subját, hogy milyen jó kis jelenet volt. Damon hamarosan visszatért, még egyszer benéztünk a játszós szobába, ahol ezúttal szexuális birkózás ment (szó szerint, ez nem egy szinoníma a szexre). Úgyhogy a pult melletti kanapé felé vettük az irányt, ahol Damon még kezelésbe vette a melleimet. Az ölébe ültem vele szemben, lehúzta a ruhám és úgy csókolta, szívta és nyalogatta a bimbóim. A zene és a tömeg picit zavart, így arrébb mentünk abba a szobába, ahol egy paravánnal elválasztott ágy van. Viszont mikor bementünk akkor tudotosult bennünk, hogy itt most épp van egy bőrös shop is, pontosan az ágy mellett. Azért lefeküdtünk rá, Damon csókolgatott, az emberek közben jöttek-mentek mellettünk a dohányzóból. Nemsokára megszólalt, hogy neki picit zavaró a shop mellettünk, de szívesen kinyal. Őszintén engem is zavart a bőrös néni a fejünk mellett, így úgy döntöttünk hazavisszük a bulit. Ahogy beléptünk a lakás ajtaján, már folytattuk is ott, ahol abbahagytuk, ezúttal már kettesben.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Korbács workshop Klubban

Tágra zárt szemek